En ögonblicksbild från mitt jobb

Standard

Efter maten läste jag för barnen.

och

När jag läst färdigt ville E läsa och självklart fick hen det. Sedan ville en annan E läsa och såklart fick hen det också.

Vilken fullkomlig lycka att se dessa två 5-åringar sitta på en stol inför alla sina kompisar och läsa mer eller mindre flytande för att sedan hålla upp boken och visa bilderna. Mina underbara goungar.

Efteråt satt jag i soffan med E och hen läste sida efter sida för mig.

Jag älskar, älskar, ÄLSKAR mitt jobb.

P.S Var det jobbigt att läsa ett inlägg med ordet ”hen” i? Stör det någon att inte veta om barnen hade snopp eller snippa? D.S

Kommentera

