Bloggkärlek

Jag som har en i det närmaste nedläggningshotad blogg trodde väl aldrig att det här skulle ske men jag har fått en award.

Tack Cecilia på Hyllvärmarna, med din motivering i ryggen fortsätter jag uppdatera i snigeltakt ett tag till.

Självklart vill jag sprida värmen vidare såhär i hösttider. Alltid svårt att plocka russinen ut bloggkakan men här är några godingar:

Onekligen: Tack Lisa för dina underbara små anekdoter från det verkliga livet!

Klurigt, lurigt och roligt i skolan: Tack Erica för roliga och användbara tips och idéer. Barnen jag arbetar med nu är lite för små men jag bearbetar idéerna och hoppas att få använda dem en dag.

En skolfrökens bekännelser:  Tack Skolfröken, alltid roligt att få följa småbarnslivet. Jag har kommenterat dåligt på sista tiden men jag läser.

Enligt O: Tack Linda för intressanta inlägg, både bokrelaterade och andra.

Heja Abbe: Tack Gunnar för dina otroligt gripande texter om din kämpe.

Fröken Nina: Tack Nina. Ibland känns det nästan som att läsa om en kompis.., stalkervarning på den 😉

Många goda russin blir det.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Bloggkärlek

  1. ericalov

    Man tackar och bockar 🙂 / Erica

  2. Tack själv Hanna! Lite kärlek värmer alltid!

  3. Tusen tack för den! Den kändes fint.

Kommentera

