Dag 13 – Den här veckan

Standard

DEN HÄR VECKAN

I går var jag alldeles för trött för att göra något vettigt när jag äntligen kom hem sent på kvällen, men nu har jag både tid och ork.

Förra veckan avslutades med ett dödsbud så jag var väldigt trött och nog fortfarande lite chockad när klockan ringde på måndag morgon. Vilken tur att jag älskar mitt arbete, allt blir så mycket lättare då. På kvällen åkte jag och maken till grannstaden för att gå föräldrautbildningen som krävs för att få adoptera. Som vanligt var det mycket intressant och väldigt känslosamt.

Resten av veckan kommer att vara intensiv. På jobbet har vi disco, utflykt, grillkväll och  AW,  här hemma ska vi dra el, sätta upp lister, ställa tillbaka möbler, besöka IKEA och bygga upp en enorm bokhylla. En storstädning och lite trädgårdsröj borde klämmas in också.

Det känns som om det kan bli bra med en långhelg nästa vecka.

Kommentera

