En brun grön påse

Standard

I fredags låg det en stor brun påse i brevlådan. Det visade sig vara den sista (snyft) gröna påsen i pocketkedjan som denna gång alltså var brun och betydligt större än vanligt.  Jag är verkligen bortskämd av Enligt O.  Eftersom inget ska skickas vidare denna gång kan jag ju faktiskt skriva precis vad jag fick.

* Höstoffer av Mons Kallentoft.

* Innan jag dör av Jenny Downham

*Finns inte på kartan av Carin Hjulström

*Ett magnetiskt bokmärke

*Två små och väldigt praktiska anteckningsböcker

*En chokladkaka med jordgubbs- och apelsinsmak.

Ett stort tack O, jag ser fram emot att läsa böckerna. Lägger de högst upp i min ”attläsa-hög” som nu är enormt hög. Har tyvärr haft alldeles för lite tid att läsa på sistone.

Tack Full bokhylla för det här bytet det har varit jättekul.

3 responses »

  1. Betyder det att du får behålla böckerna ? I så fall kan du väl ta med någon upp. Måste få en recension på dom.

Kommentera

