Bokbloggsträffen – en recension

Standard

Plats: Ett avskilt rum längst inne i Gräddhyllans labyrintliknande lokaler.

Tid: En gråmulen torsdagkväll i början av oktober.

Aktörer: Full bohylla, Boktimmen, Calliope, Vixxtoria, Bokomaten, The Book Pond och jag.

Handling: 7 bokälskande kvinnor möts,  för några är det första gången de träffar varandra, andra har setts ett par gånger förut. Under kvällen äter de tapas, dricker drycker som börjar på v och pratar. Pratar, pratar, pratar om böcker såklart men även om katter, nobelpris, företagsstartande och hur man kommer ifrån löftet om att baka till kollegorna.

Omdöme: En solklar femma. Jag njöt från första till sista sidan och väntar med spänning på uppföljaren som jag hoppas kommer snart.

8 responses »

  1. Det kan ju omöjligt vara november redan om en månad, men annars så…

    Tack för att du tog tag i det här, Hanna. En trevlig kväll blev det 🙂

    • Tyvärr är det november redan om drygt 2 veckor. Otäckt. Jag är också glad att jag tog tag i det.

Kommentera

