Förlåt Lilla O

Jag har ju helt glömt att berätta om den gröna påsen som låg och väntade på mig när jag kom hem från Mallis.  Förlåt Lilla O.

I påsen låg som vanligt två böcker. Den ena har jag tyvärr redan läst men den är väldigt bra så nu är jag glad över att jag har en extra att skicka iväg till Fiktiviteter. Den andra boken började jag läsa för några kvällar sedan, den är spännande och väldigt ruggig. Den har ett par år på nacken och nu fattar jag inte varför jag inte läst den förut.

Förmodligen läste jag inte boken när den gavs ut för att det blev en väldig ”hype” runt den, jag brukat vanligtvis undvika ”hypar”. Sagan om ringen såg jag först för några år sedan när jag var nykär och pojkvännen ville se den. Tack Lilla O för att du tvingade mig att bryta mot de dumheterna. Jag har nämligen bestämt att läsa ALLT du skickar till mig.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Förlåt Lilla O

  1. Bra att det ändå kändes som okej böcker! Jag ligger efter i min läsning av bytesböcker och paketet kanske dröjer lite den här månaden. Måste kolla Bloglovin, prenumererar på din blogg, men har inte sett det här inlägget. Lurigt.

    Hoppas att allt är bra!!!

    • Mer än okej böcker, riktigt bra böcker. Att jag läst en av dem innan kunde ju inte du veta. Jag måste bli bättre på att uppdatera.

      Känn ingen brådska med böckerna, jag är fullt upptagen med bröllop och bröllopsresa. Så även om de gröna påsarna är underbara att få kommer jag nog ha fullt upp och knappt tid att sakna den.

  2. Bröllop, underbart! Nio år sedan vårat och det är fortfarande den roligaste festen jag varit på och en grym resa efteråt.

Kommentera

