Och inte blir det bättre

Standard

För ett par dagar sedan skrev jag lite kort om min hemlängtan. Jag saknar vänner, familj, enkelhet och självständighet. Jag saknar att saker fungerar och jag saknar klar, frisk luft. Jag saknar att kunna laga min egen mat och grovt bröd till frukost. Jag saknar att kunna dricka direkt ur kranen. Jag saknar att kunna promenera utan att vara rädd för trafiken. Jag saknar hösten, det pratas till och med om snö. Jag saknar snön.

Inte blir det bättre när jag springer på denna underbara video av lika underbara Sofia Jannok.

9 responses »

  1. Jag minns tyvarr inte vart den publicerades, men jag tror dom pa skolan har kolla pa laget. I alla fall Maria! Good luck!

  2. saknar dig med! Längtar till du kommer hem till sverige, då kommer vi bo så nära varandra =) men tänk vilket äventyr du är på, inte länge kvar av det så njut sista tiden =)

Kommentera

