Bokstaven K

Standard

k

Sjunde bokstaven i Malins utmaning var K.

Bok: Här säger jag Koranen av samma anledning som jag sa Bibeln när bokstaven var B. Det är en viktig bok som jag tyvärr inte har läst. Jag vill läsa den för att bli mer insatt och kunna delta i diskussioner.

Författare: Ray Kluun. Nu har jag nämnt honom i alla tre kategorier under tre olika bokstäver men hans böcker En sorts kärlek och Änklingen är fantastiska. Den första snäppet bättre.

Karaktär: Kitty. Bara för att jag aldrig läste de böckerna. Var jag den enda?

One response »

  1. Jag läste inte heller Kitty, men Kluun är bra, tänkte ha honom på K också. Koranen har jag bara läst utdrag ur, men skulle definitivt vilja läsa hela.

    Tack för kommentaren! Det trillar in en del rasistiska och på annat sätt korkade inlägg ibland. Skönt med lite trevliga bloggbekantar också!

Kommentera

