Bloggarna tar över mitt liv

Standard

… eller åtminstone mina drömmar. I natt drömde jag om en av de bloggerskor vars blogg jag följer kontinuerligt. Hon kom och plingade på hos mig (inte här hos mig då men där jag bodde i drömmen, ni fattar) jag hade jättestökigt och pappa hade förstört min sambos favoritknivar genom att diska de i maskin.

Nu tycker ni säkert att jag borde uppsöka en psykolog av något slag, men den här graden av galenskap är ganska vanlig vad gäller mina drömmar.

Vem det var? Det vågar jag inte säga.

7 responses »

  1. Haha, det var jag eller hur? För att jag tyckte vi skulle träffas om du flyttade till skåne? Erkänn! =)

  2. Ja, självklart. Nu har jag köpt en laptop (tidigare var min dator trasig så jag lånade sambons då den var ledig…) så nu tar jag igen förlorad tid.. 😉

  3. Haha, vad roligt jag tänkte av någon anledning också att det var Fia när jag läste inlägget! =)

  4. Hmm, kanske finns det en psychic connection mellan oss norrlänningar? Eller en psycho connection, som man också kan kalla det.. 😉

Kommentera

