Julpåsekommunikation Boktimmen

Standard
10 responses »

  1. hejsvejs, vilket bra initiativ. nu kan vi kommunicera mera.. =) Angående att vidga mina läsvyer, du kan ju alltid göra ett försök men jag tror faktiskt att de är så vida som de kan bli för jag läser så gott som allt från mörka nutidsskildringar till kiosklitteratur, det enda jag inte gillar i bokväg är ju trots allt skräck och deckare, och det är av en mycket enkel anledning: sådant intresserar inte mig. Oh, ett tips: Oprah-böcker brukar gå hem hos mig.. =)

  2. Hm, då har jag missuppfattat dig och din blogg helt eller så är jag trångsynt. Vem vet? Läser du verklighetsbaserade böcker?

  3. Jag kom på att jag kanske borde nämna att jag åker utomlands i en vecka och kommer tillbaka den 8:e, så ifall du har några frågor om bokpåsen kan det vara en bra idé att ta dem så snart som möjligt… =)

  4. Jag har ett förslag. Kan du inte ta och svara på frågorna som var med till Pocket och Prassel? Har inte sett dem på din sida, du var nog inte med där. Frågorna finns här i högerspalten.

Kommentera

