Pocket & Prassel: andra paketet

Standard

Jag har fått mitt andra paket. Även denna gång med ett tema – skräck. Det var Pappersväggar av John Ajvide Lindqvist, Hannibal – Upptakten av Thomas Harris MEN i form av CD-bok en chokladkaka mörk som natten samt blandade kroppsdelar att smaska på. Det följde också med ett bokmärke och även denna gång ett brev.

Tack för paketet, jag har börjat på Pappersväggar och den verkar mycket lovande. Hannibal blir min första ”lyssnade” bok så det blir en ny upplevelse. Tack.

Även denna gång lyckades du med prasslet, fast jag gav plockgodiset till lillasyster som såg ut att behöva det mer än mig.

Återkommer med recension.

Kommentera

